Cambiar a la versión en castellano de este mensaje

Informació circuit benvinguda

El 10 de juliol sortirà la primera assignació de places de la preinscripció universitària. En aquesta assignació, l'Oficina d'Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya et comunicarà en quina de les opcions que havies demanat has obtingut plaça. El que hauràs de fer a continuació, dependrà del resultat de l’assignació:

• Si t’assignen plaça en els estudis que vas demanar en primera opció, rebràs un correu electrònic de benvinguda de la UAB on trobaràs algunes informacions que et seran d’utilitat a l’hora de matricular-te online (la data de la sessió informativa virtual, els enllaços a la informació pas a pas per fer la matrícula...). T’hauràs de matricular entre el 12 i el 17 de juliol, no triguis a mirar la informació per saber quin dia has de fer tots els tràmits!

• Si t’assignen plaça en qualsevol dels estudis que havies demanat en altres opcions, la teva matrícula online serà uns dies més tard. Si ja t’està bé allò que t’ha estat assignat, entre els dies 11 i 15 de juliol has d'entrar a la teva preinscripció i convertir l’assignació en definitiva. El dia 16 rebràs la corresponent notificació d'assignació definitiva i el nostre correu de benvinguda on et direm, entre d'altres coses, que t'hauràs de matricular el dia 17 de juliol. No podràs conèixer el teu NIU ni crear la contrasenya associada fins que rebis el correu, ja que no et podrem generar el NIU fins que l'Oficina d'Accés a la Universitat ens faci arribar la relació de persones assignades a cada estudi (que com hem dit, serà el dia 16).

• Si no fas el tràmit de convertir la teva assignació en definitiva, la matrícula online serà del 23 al 25 de juliol i t’enviarem el correu de benvinguda amb molt poc marge: el 22 de juliol. Fins llavors no podràs accedir a conèixer el teu NIU ni a generar la contrasenya, pel mateix motiu que hem explicat abans.

Sigui quin sigui el teu cas, t’hauràs de matricular en els estudis que t’hagin estat assignats o perdràs la teva plaça universitària. Si no vols renunciar a les teves preferències, podràs, des del 22 de juliol fins al 27 d’agost, fer el tràmit “continuar en el procés de reassignació de places” per si es produeix alguna vacant en estudis que havies demanat en opcions més desitjades que la que t’ha estat assignada. Només has d'entrar, amb el teu NIF i contrasenya, al Portal d'accés a la universitat i activar el botó corresponent. Si hi ha alguna vacant que et correspongui, l'Oficina de Preinscripció de la Generalitat de Catalunya t’ho comunicarà i nosaltres t’enviarem novament un correu de benvinguda i podràs, si encara ho desitges, fer el canvi de la teva matrícula als nous estudis assignats.

Si en aquesta primera assignació no has obtingut plaça en cap dels estudis que havies demanat a la preinscripció, hauràs d'esperar a les reassignacions que tenen lloc durant el mes de setembre... Si tens dubtes, pots trucar-nos al 93 581 11 11 i comentem les opcions... la nostra dèria és ajudar-te en tot allò que puguem!

Molta sort en el procés i esperem veure’t ben aviat a la UAB!